مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-22سياسي

توجه به معنویت ویژگی همه شهداست


امام جمعه بندرانزلی، توجه به معنویت را ویژگی همه شهدا دانست و گفت: اگر می خواهیم در مسیر شهدا حرکت کنیم باید معنویت خودمان را ارتقا ببخشیم.

- حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امروز، 2 بهمن ماه در یادواره شهدای دانشجوی استان گیلان که در دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد، ماه رجب را ماهی پرعظمت و پرفضیلت دانست و اظهار کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان ماه های استثنایی سال هستند و باید از فرصت آنها برای نیایش استفاده کنیم.

وی انقلاب اسلامی را حرکتی عظیم در عصر معاصر دانست و افزود: امتیاز و وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر نظام ها و انقلاب ها و حکومت ها و جوامع در امور معنوی است، یعنی معنویت در کنار مدیریت و معنویت در کنار سیاست و معنویت در کنار علم و.

قرار دارد.

امام جمعه بندرانزلی، با بیان اینکه دنیا بدون معنویت برای انسان ها جهنم است، تصریح کرد: همه جنگ ها و غارتگری ها و تعدی ها و ظلم ها و تهدیدها و تحریم ها ناشی از فقر معنویت است.

حجت الاسلام شمس الدین به چرایی راه اندازی جنگ ترکیبی و روانی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند صدای معنویت را خاموش کنند و جمهوری اسلامی منادی معنویت است.

وی با بیان اینکه دشمنان از معنویت نظام اسلامی هراس دارند، خاطرنشان کرد: اگرچه در طول 43 سال گذشته به اوج برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به معنویت ویژگی همه شهداست

توجه به معنویت ویژگی همه شهداست