مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-22ورزشي

سجادی: بانوان ایرانی در تمامی عرصه ها صاحب نظر هستند


سیدحمید سجادی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه بانوان اثرگذار، با اشاره به افتخارات کسب شده توسط بانوان ورزشکار کشور گفت: با نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به رشد وتعالی دختران و زنان این سرزمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: درحال حاضر بانوان کشورمان در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی صاحب نظر هستند.

بانوان ما توانسته اند علاوه بر دستیابی به موفقیت در میادین بزرگ ورزشی، کرسی مهم بین المللی را کسب کرده و به عنوان مدرس، داور و مربی در امر توسعه ورزش اثرگذار باشند.

وی افزود: با نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به رشد وتعالی دختران و زنان این سرزمین، خوشبختانه بانوان کشورمان در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، هنری از جمله ورزش صاحب نظر هستند و توانسته اند علاوه بر دستیابی به موفقیت های بزرگ در میادین ورزشی، کرسی مهم بین المللی را کسب کرده و به عنوان مدرس، داور و مربی در امر توسعه ورزش اثرگذار باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری به ویژه ورزش برگزار شد و در نمایشگاهی هم که به همین منظور برپا شد، شاهد به نمایش گذاشتن دستاوردهای زنان پرتلاش کشورمان در علوم مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: بانوان ایرانی در تمامی عرصه ها صاحب نظر هستند

سجادی: بانوان ایرانی در تمامی عرصه ها صاحب نظر هستند