مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-22پزشكي

ایران جزو کشورهای پیشرفته در درمان کرونا شناخته شده است


اگر امروز شاهد استقلال سلامت هستیم و در زمان کرونا جز کشورهای پیشرفته در زمینه درمان شناخته شده ایم به واسطه ادغام نظام پزشکی با نظام آموزشی کشور است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین الهی، وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت موظف است تا ادغام نظام پزشکی و نظام آموزشی کشور را حفظ کند و تمام ساختارهای آن را تعمیق ببخشد.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای آینده نگاری ، نظریه پردازی و رصد کلان سلامت که با موضوع تاکید بر تعمیق ادغام آموزش و پژوهش پزشکی در مراقبت ها و خدمات سلامت برگزار شد  با اشاره به دستاوردهای ادغام نظام سلامت و آموزش کشور گفت: موضوع ادغام نظام سلامت با نظام آموزش کشور یک حرکت انقلابی با برکات و دستاوردهای بسیار برای کشور بوده و بدون شک حوزه سلامت یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عین اللهی با اشاره به دیگر اثرات مثبت ادغام نظام پزشکی با نظام آموزشی تصریح کرد: تغییر در منابع آموزشی منطبق بر نیازهای جامعه، یکی دیگر از برکات ادغام نظام سلامت با نظام آموزشی کشور است.

همچنین در بحث اهداف آموزشی با رویکرد افزایش دانشگاه ها با رشد 300 تا 400 درصدی مواجه هستیم و بسیاری از بیمارستان های درمانی تبدیل به بیمارستان های آموزشی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو کشورهای پیشرفته در درمان کرونا شناخته شده است

ایران جزو کشورهای پیشرفته در درمان کرونا شناخته شده است