مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-22اجتماعي

وضعیت قهوه ای شاخص کیفیت هوای اراک مشکل فنی بود


رییس امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: رسیدن شاخص ذرات کمتر از 10 میکرون به عدد 500، مشکل فنی دستگاه بوده است.

- علیرضا محرابیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: رسیدن شاخص ذرات کمتر از 10 میکرون به عدد 500، مشکل فنی دستگاه بوده است و این شاخص برای آلودگی هوای اراک واقعیت ندارد.

وی با بیان اینکه فیلتر رولی کاغذی که ذرات روی آن تجمیع می شوند به دلیل مشکلات فنی روی هم افتاده و دستگاه به اشتباه اعداد را بالاتر از حد معمول و درست نشان داد افزود: همکاران ما مشکل چرخش فیلتر دستگاه را رفع کردند.

رییس امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: شاخص لحظه ای کیفیت هوای اراک در داده ساعت 14 بعد از ظهر امروز برابر با 160 قرار دارد که نشانگر هوای ناسالم برای تمام گروه های سنی است.

محرابیان اضافه کرد: همچنین شاخص لحظه ای کیفیت هوای شازند نیز در همین ساعت برابر با 175 و ناسالم برای تمام گروه های سنی است.

وی افزود: شاخص لحظه ای هوای شهرستان ساوه نیز 115 را نشان می دهد که بیانگر هوای ناسالم برای گروه های حساس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس شاخص لحظه ای کیفیت هوای اراک در ساعت 14 امروز برای لحظاتی به عدد 500 رسید که حاکی از وضعیت خطرناک و قهوه ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قهوه ای شاخص کیفیت هوای اراک مشکل فنی بود

وضعیت قهوه ای شاخص کیفیت هوای اراک مشکل فنی بود