مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-22اقتصادي

ایران اسلامی در نظم نوین جهانی در حاشیه نخواهد بود


مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایران اسلامی در نظم جدید جهانی قرار نیست در حاشیه باشد و در مرکز قرار خواهد داشت.

- سهیل کیارش، امروز(دوم بهمن) در نشست جهاد تبیین با موضوع جایگاه انقلاب اسلامی در نظم نوین جهانی که در بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد، از فتنه پاییز امسال به عنوان یکی از پیچیده ترین فتنه های دشمنان یاد کرد و افزود: در جریان این فتنه دشمنان به بهانه مرگ یک دختر جوان فرصت را برای رسیدن به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب غنیمت شمرده و از هر چه در توان داشتند برای داغ کردن تنور فتنه استفاده کردند.

وی تاکید کرد: فتنه پاییز امسال همچون فتنه سالهای 1396 و 1398 با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، کما اینکه در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان حتی بوق زدن تعداد معدودی خودرو در خیابانها را هم به حساب نارضایتی مردم از نظام فاکتور کردند.

مشاور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: اکنون نیز دشمنان کوتاه نخواهند آمد و تلاش خواهند کرد تا با تمرکز بر معیشت مردم و ایجاد التهاب در بازار ارز و خودرو و طلا و .

آرامش داخل کشور را تحت تاثیر قرار داده تا بتوانند به اهداف خود برسند.

کیارش ادامه داد: دلیل اینکه دشمنان در فتنه اخیر پا پس نکشیده و هنوز هم در پی دمیدن در آتش فتنه هستند، ریشه در اقتدار کنونی ایران اسلامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی در نظم نوین جهانی در حاشیه نخواهد بود

ایران اسلامی در نظم نوین جهانی در حاشیه نخواهد بود