مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-22فرهنگي

داور بخش نگارگری: آثار حاضر در پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر شاهد رشد کیفی بوده است


حسین عصمتی داور بخش نگارگری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معتقد است که آثار نگارگران حاضر در جشنواره پانزدهم در مقایسه با دوره چهاردهم از رشد کیفی برخوردار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، حسین عصمتی ازجمله چهره های شناخته شده در زمینه هنر نگارگری و نقاشی ایرانی است.

او در دوره های قبل نیز به عنوان داور، جشنواره هنرهای تجسمی فجر را همراهی کرده و به خوبی از افت وخیز هنرمندان جوان و عموم شرکت کنندگان حاضر در این رویداد آگاه است.

عصمتی می داند که آثار حاضر در هر دوره از چه کیفیتی برخوردارند و هنر نگارگری تا به امروز چه روندی را در جشنواره هنرهای تجسمی فجر طی کرده است.

  * نقاشی ایرانی در این دوره از جشنواره یک گام به جلو برداشته این هنرمند نگارگر امسال هم به عنوان داور در جشنواره فجر حضور داشته و به دقت در کنار بقیه داوران آثار رشته نگارگری را بررسی کرده است.

وی معتقد است نقاشی ایرانی در این دوره از جشنواره، نسبت به قبل یک گام به جلو برداشته و آثار ارسالی کیفیت بهتری داشته اند.

  *فضا برای ارائه تعداد آثار بیشتری مهیا نیست عصمتی می گوید: با توجه به این که بنده در دوره قبل هم داور بخش نگارگری بوده­ ام، آثار در قیاس با جشنواره چهاردهم از کیفیت بهتری برخوردار بودند و شمار آثار با کیفیت، نسبت به دوره گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور بخش نگارگری: آثار حاضر در پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر شاهد رشد کیفی بوده است

داور بخش نگارگری: آثار حاضر در پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر شاهد رشد کیفی بوده است