مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-22اقتصادي

برخوردهای تعزیراتی منجر به کاهش محسوس تخلفات نشده است


رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: افزایش برخوردهای تعزیراتی اگر چه تاثیرات خود را به همراه دارد ولی متاسفانه منجر به کاهش محسوس تخلفات نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید گلشنی روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تبلور واگذاری نظارت به خود مردم است، اظهار کرد: آحاد مردم، بهترین ناظر بر بازار بوده و می توانند در جلوگیری از بروز تخلفات صنفی بسیار موثر باشند.

رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه افزایش روحیه مطالبه گری و جلوگیری از تضییع حقوق باید در میان مردم نجیب زنجانی فرهنگ سازی شود، افزود: افزایش برخوردهای تعزیراتی اگر چه تاثیرات خود را به همراه دارد ولی متاسفانه منجر به کاهش محسوس تخلفات نشده است.

گلشنی تاکید کرد: مردم به حق انتظار پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به درخواست ها و شکایات خود را دارند.

رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: استفاده از ابزارهای هوشمند و به روزرسانی سامانه های نظارت بر بازار در دستور کار قرار دارد و از سال آینده عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه واسطه گری یکی از ارکان اصلی بازار و توزیع کالا است، ادامه داد: باید مراقبت شود که این مهم محملی برای سوء ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخوردهای تعزیراتی منجر به کاهش محسوس تخلفات نشده است

برخوردهای تعزیراتی منجر به کاهش محسوس تخلفات نشده است