مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-22بين الملل

هشدار وزیر اطلاعات ایران به پارلمان اروپا


سؤالی که مردم اروپا از اعضای پارلمان اروپایی و دولت مردان خود در این اتحادیه باید بپرسند این است که این اقدام به اصطلاح تحریمی علیه بزرگ ترین نیروی مبارزه با تروریسم تکفیری در منطقه ی غرب آسیا، - وزارت اطلاعات و جامعه ی اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی کامل خود با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن رکین نیروهای دفاعی کشور، اقدام بی ارزش، شتاب زده و نابِخردانه ی پارلمان اروپا را محکوم می کند.

  اتحادیه ی اروپا که در حال حاضر در وضعیت بی سابقه ای از بحران عدم همبستگی، ضعف کارایی و سوء عملکرد به سر می برد، اثبات کرد که درگیر سوء محاسبه و بحران هویت نیز هست و نه تنها اِشرافی بر واقعیات صحنه ندارد بلکه به عروسک خیمه شب بازی تروریسم دولتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک های ضدّ ملّی و منفور تبدیل شده است.

  بر اساس اطلاعات پنهان و آشکار، مرحله ی اوّل این اقدام سخیف و نمایشی، تحت تأثیر لابی های تروریستی، کارسازی شده و کارگزاران مسلوب الاراده ی این پارلمان، آنرا به زعم خود عملیاتی ساختند.

  اروپایی ها که برخلاف آمریکایی ها دارای پیوستگی سرزمینی با منطقه حسّاس غرب آسیا هستند، اگر تجربه اقدام مشابه آمریکایی ها را مرور می کردند، این عمل غیرقانونی و مردود که خلاف بند 7 ماده 2 منشور ملل متحد است را مرتکب نمی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر اطلاعات ایران به پارلمان اروپا

هشدار وزیر اطلاعات ایران به پارلمان اروپا