مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-22سياسي

65 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان احیا شدند


استاندار سمنان بابیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید در اولویت طرح های استان قرار دارد، گفت: 65 واحد تولیدی و صنعتی راکد، - مجدد احیا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی و کمک به احیای آنها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: در این حوزه تلاش زیادی در کارگروه تسهیل صورت گرفت تا مشکل واحدهای تولیدی حل و بتوانند مجدد به چرخه اقتصادی بازگردند.

وی ضمن بیان اینکه 65 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان مجدد احیا شدند، افزود: این واحدها با مشکلاتی نظیر مدیریتی و سرمایه گذاری مواجه بودند که بعد از دریافت تسهیلات مشکل آنها حل و فعالیت آنها آغاز شده است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای حمایت از تولید می بایست تا جایی امکان دارد از قطع انشعابات واحدهای اقتصادی جلوگیری شود، ابراز داشت: در صورت بروز بحران که ناگزیر به قطع موقت انشعاباتی نظیر گاز هستیم این مهم باید با اطلاع رسانی قبلی صورت گیرد تا مشکلی برای واحدهای تولید ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان احیا شدند

65 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان احیا شدند