مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-22پزشكي

صدور 3000 اخطار بهداشتی در تنگستان/ 2 نانوایی پلمب شد


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان از صدور سه هزار و 312 اخطاریه بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تنگستان خبر داد و افزود: 2 نانوایی پس از سیر مراحل قانونی پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماه زرافشون رفیعی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به سلامت آنچه به عنوان مواد غذایی در دسترس مردم قرار می گیرد به عنوان مسئولیت شغلی و رسالت انسانی را به بهترین شکل و صورت ممکن انجام می دهیم و در این مسیر با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: در همین راستا در سال جاری 7 هزار و 509 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام و 3 هزار و 312 اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

ماه زرافشون رفیعی افزود: از میان اخطاریه های بهداشتی صادر شده، 91 واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: 2 نانوایی در تنگستان به دلیل تخلفات بهداشتی و عدم رعایت موازین بهداشت محیط، پس از معرفی به تعزیرات و سیر مراحل قانونی پلمب شد.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از صنوف تهیه و عرضه مواد غذایی 13 تن انواع مواد غذایی کشف و معدوم شده است که در این راستا انتظار می رود مردم نیز در هنگام خرید مواد غذایی توجه به تاریخ تولید و انقضا مواد غذایی را در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 3000 اخطار بهداشتی در تنگستان/ 2 نانوایی پلمب شد

صدور 3000 اخطار بهداشتی در تنگستان/ 2 نانوایی پلمب شد