مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-22سياسي

لزوم استفاده حداکثری از ابزار هنر جهت معرفی سیره اهل بیت (ع)


رییس بنیاد بین المللی غدیر استان یزد لزوم استفاده حداکثری از ابزار هنر جهت معرفی سیره اهل بیت (ع) را خواستار شد و گفت: ادارات ارشاد و آموزش و پرورش با سلیقه و ذوق و ایجاد جذابیت از ابزار هنر در این راستا استفاده حداکثری کنند.

- لزوم استفاده حداکثری از ابزار هنر جهت معرفی سیره اهل بیت (ع) ایسنا/یزد رییس بنیاد بین المللی غدیر استان یزد لزوم استفاده حداکثری از ابزار هنر جهت معرفی سیره اهل بیت (ع) را خواستار شد و گفت: ادارات ارشاد و آموزش و پرورش با سلیقه و ذوق و ایجاد جذابیت از ابزار هنر در این راستا استفاده حداکثری کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در دومین جلسه بنیاد بین المللی غدیر استان یزد در سال جاری با بیان این که معرفی سیره، اخلاق، منش و روش زندگانی حضرت علی(ع) یکی از برنامه های مهم بنیاد بین المللی غدیر است، اظهار کرد: از خودگذشتگی، ایثار، همراهی با نبوت، شجاعت و جنگاوری آن حضرت، سیره ای است که باید برای همگان بازگو شود.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا اخلاص، زهد و تقوای حضرت علی(ع) را در جامعه جاری و ساری کنیم زیرا آن حضرت مظهر اسماء الله است.

امام جمعه یزد با اشاره به کتبی که اهل سنت، اندیشمندان مسیحی دیگر اندیشمندان سایر ادیان و مذاهب در مورد حضرت علی(ع) نوشته اند، افزود: کتبی با این محور و محتوا باید به شکلی جذاب نوشته شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده حداکثری از ابزار هنر جهت معرفی سیره اهل بیت (ع)

لزوم استفاده حداکثری از ابزار هنر جهت معرفی سیره اهل بیت (ع)