مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-22اقتصادي

مصرف گاز آذربایجان شرقی همچنان بیشتر از سال گذشته است


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با بیان اینکه مصرف گاز استان در ماه گذشته 45 میلیون مترمکعب رسید، گفت: با مدیریت انجام شده و همراهی مشترکان، - مصرف گاز در استان به 39 میلیون کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادر کمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با برودت هوا و سردی هوا افزایش مصرف گاز از 33 میلیون مترمکعب آغاز و حداکثر به 45 میلیون مترمکعب رسید که با مدیریت مصرف و اقدامات استاندار آذربایجان شرقی این افزایش مصرف با همراهی مردم کنترل شد.

وی افزود: امسال تاکنون حدود هفت میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در آذربایجان شرقی مصرف شده است که نسبت به پارسال 10 درصد افزایش را نشان می دهد و 60 درصد مصرف گاز استان در چهار ماه اخیر اتفاق افتاده است.

کمالی ادامه داد: 74 درصد مصرف گاز آذربایجان شرقی مربوط به مصرف خانگی و عمومی است که 66 درصد آن مختص مصرف خانگی استان است و 15 درصد مصرف صنعت را تشکیل می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: امسال بخش فولاد آذربایجان شرقی روزانه 200 هزار مترمکعب مصرف داشت که با مدیریت مصرف تا 120 هزار مترمکعب در روز کاهش یافته چون تنها کوره های خود را گرم نگه می دارند.

کمالی ادامه داد: محدودیت های مصرف گاز امسال در بخش صنعت بیشتر شامل بخش های کوره های آجرپزی، سیمان و فولاد می باشد و در سایه این اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز آذربایجان شرقی همچنان بیشتر از سال گذشته است

مصرف گاز آذربایجان شرقی همچنان بیشتر از سال گذشته است