مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-22اقتصادي

پرداخت 247 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع دستی گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به افزایش 360 درصدی میزان تسهیلات اعطایی به فعالان صنایع دستی در استان، گفت: - امسال 247 میلیارد ریال وام کم بهره پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد ساوری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: 247 میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح های اشتغال زایی حوزه صنایع دستی استان در 9 ماهه سال جاری پرداخت شده که بیانگر افزایش بیش از 360 درصدی اعطای تسهیلات به این بخش نسبت به مدت مشابه در سال قبل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: این تسهیلات به 449 طرح اشتغال زایی صنایع دستی استان پرداخت شده است و فرآیند مذکور تا پایان سال ادامه دارد.

وی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذرماه سال جاری مبلغ 185 میلیارد و 90 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه به 125 طرح حوزه صنایع دستی استان پرداخت شده است.

ساوری بیان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی در سال جاری مبلغ 62 میلیارد و 650 میلیون ریال برای 324 طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان استان پرداخت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت پنج ساله به افرادی تعلق می گیرد که توانایی انجام فعالیت در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 247 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع دستی گلستان

پرداخت 247 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنایع دستی گلستان