مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-22اقتصادي

200واحد تولیدی استان سمنان از ستاد تسهیل وام گرفتند


رییس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه در ستاد تسهیل به دنبال رفع موانع تولید و کمک به اقتصاد هستیم، گفت: از ابتدای سال تاکنون 200واحد تولیدی استان از ستاد تسهیل تسهیلات گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یادگار احمدی ظهر یکشنبه در هفتاد و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه یکی از کارکردهای این کارگوه رفع موانع تولید با ارائه تسهیلات مناسب برای جلوگیری از رکود واحدها و کمک به احیای واحدهای نیمه تعطیل است، ابراز داشت: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 200 واحد تولیدی استان از بانک های عامل تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

وی ضمن بیان اینکه واحدهای تولیدی استان سمنان تسهیلات را به ارزش 22 هزار میلیارد ریال گرفتند، افزود: این مهم توانست نقش مهمی در جلوگیری از تعطیل شدن واحدها، تعدیل نیرو و همچنین بهبود اوضاع اشتغال ایفا کند.

رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور 380 واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان شدند، ابراز داشت: این واحدها در صورت موافقت 37 هزار میلیارد ریال از بانک های عامل دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200واحد تولیدی استان سمنان از ستاد تسهیل وام گرفتند

200واحد تولیدی استان سمنان از ستاد تسهیل وام گرفتند