مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-22فرهنگي

آکادمی چه کسانی را نامزد اسکار می کند؟


نامزدهای نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار به زودی اعلام می شود که برخی بخت مسلم حضور در میان نامزدها هستند و برای برخی دیگر از جایگاه و شاخه ها، - رقابت سختی در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رای گیری برای انتخاب نامزدهای نهایی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار (18 ژانویه، 27 دی ماه) , پس از شش روز به پایان رسید و حالا اهالی سینما خود را آماده اعلام نامزدهای نهایی این رویداد می کنند که قرار است روز سه شنبه (24 ژانویه) انجام شود.

اسکات فینبرگ متخصص فصل جوایز سینمایی از نشریه هالیوود ریپورتر در آخرین پیش بینی خود از نامزدهای اسکار 2023، بر این باور است که در نهایت فیلم الویس و همه چیز همه جا به یکباره با نامزدی در 9 شاخه پیشتاز خواهند شد و پس از آن فیلم های فبلمن ها ، تاپ گان: ماوریک و پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه با 8 نامزدی و آواتار: راه آب با 7 نامزدی در جایگاه های بعدی قرار خواهند گرفت.

نکته جالب در این پیش بینی عدم حضور فیلم های بنشی های اینیشرین ساخته مارتین مک دونا و تار از تاد فیلد در میان پیشتازان اعلام نامزدهاست، دو فیلمی که تاکنون در فصل جوایز سینمایی عملکرد درخشانی داشته اند، بویژه فیلم بنشی های اینیشرین که در جوایز گلدن گلوب نیز جوایز اصلی بازیگری، فیلمنامه و بهترین فیلم کمدی یا مزویکال را به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی چه کسانی را نامزد اسکار می کند؟

آکادمی چه کسانی را نامزد اسکار می کند؟