مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-22سياسي

اقدام اتحادیه اروپا عزم سپاه در حل مشکلات را بیشتر می کند


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه عزم و اراده حل مشکلات کشور را بیشتر می کند، گفت: استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارها به استیصال رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مردم گفت: سپاهیان و بسیجیان همواره خادم مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه هستند و این جایگاه نه با حرف بلکه با خدمت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات سپاه مردمی و با کمک مردم است افزود: اگر به صورت بی طرفانه به فعالیت های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حوزه مقاومت سپاه پاسداران نگاه شود به مردمی بودن آن پی برده می شود.

سردار عبدالله پور با تأکید بر توجه به وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن در تلاش برای منزوی کردن نظام است اما سپاه پاسداران با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نشده بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان های نظامی و غیر نظامی می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تروریستی خواندن سپاه، عزم و اراده ما در حل مشکلات کشور و پیشبرد اهداف کشور را بیشتر می کند ادامه داد: استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارهای جنگ سخت و نرم به استیصال رسیده و به چنین اقداماتی روی می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اتحادیه اروپا عزم سپاه در حل مشکلات را بیشتر می کند

اقدام اتحادیه اروپا عزم سپاه در حل مشکلات را بیشتر می کند