مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-22سياسي

تصویب طرح «جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران»


اعضای شورای شهر تهران به کلیات «طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران» رأی مثبت دادند و آن را به تصویب رساندند.

- تصویب طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران اعضای شورای شهر تهران به کلیات طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران رأی مثبت دادند و آن را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز ادامه بررسی طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران را مورد بررسی قرار دادند و نرگس معدنی پور با بیان اینکه در جلسات گذشته عمده بندهای این طرح را قرائت کردیم، گفت: در بند بعدی در مورد الزامات اجرای طرح صحبت می کنیم که بر این اساس شناسایی و استفاده از زیرساخت های موجود در شهرهای تهران و همچنین آسیب شناسی طرح های پیشین و تدوین آیین نامه جدید و همچنین کیفی سازی اقدامات زنان سرپرست خانواده با اتکاء به ظرفیت مناطق، سازمان ها و شرکت ها و همچنین تدوین محتوای آموزشی و شناسایی حلقه های واسط مورد توجه قرار گرفته است.

ناصر امانی در واکنش به این سخنان گفت: این آیین نامه ها وجود داشته است و اصلا کار ما این نیست بلکه ستاد توان افزایی زنان را ایجاد کردیم تا این کارها را انجام دهد و اگر دستورالعملی لازم است، بگوییم که بنویسند؛ نه اینکه طرح مشخصی بیاوریم و انگار ما داریم دست یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح «جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران»

تصویب طرح «جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران»