مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:162023-01-22اقتصادي

پرونده طرح تفصیلی شهر جدید مهستان پس از 6 سال بسته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عباس قنبری، مدیرعامل شرکت شهرک های عمران شهر جدید مهستان، گفت: شهر جدیدمهستان به عنوان یکی از شهرهای جدید کشور در جوار کلان شهر های کرج و تهران، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که پس از چندین سال تلاش و کوشش بی وقفه همکاران این شرکت و مشاور، طرح تفصیلی به ثمر نشسته و بدین ترتیب پس از سال ها نتایج مثبت و ملموس این رخداد مهم شامل حال شهر و کلیه شهروندان شهر خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه کسانی که اهتمام جدی در برگزاری جلسات متعدد کارشناسی در سطح شهرستان و استان داشته اند، یادآور شد: در نهایت این طرح، در کمیسیون ماده 5 استان البرز تصویب و در تاریخ 18 دی ماه سال جاری توسط استاندار البرز به این شرکت ابلاغ شد.

قنبری تصریح کرد: تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی نقش اساسی در گشایش گره های شهر از جمله در مباحث خدمات شهری، توسعه معابر، توسعه مراکز تجاری، رونق و ساماندهی ساخت و سازها و تعادل بخشی به قیمت مسکن در بازار اقتصادی را به همراه دارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مهستان، اظهار کرد: با اجرای این طرح شهروندان رغبت بیشتری به ساخت و ساز پیدا نموده و مدت زمان صدور پروانه و خدمات اداری مربوطه نیز به شدت کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده طرح تفصیلی شهر جدید مهستان پس از 6 سال بسته شد

پرونده طرح تفصیلی شهر جدید مهستان پس از 6 سال بسته شد