مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-22اقتصادي

حلقه تولید در عرصه محصولات گلخانه ای ناقص است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: حلقه تولید محصولات گلخانه ای به دلیل فقدان بازاریابی مناسب، برند سازی و بسته بندی ناقص مانده است.

- مهرداد مرادمند، امروز(یکشنبه، 2 بهمن) در مراسم اختتامیه جشنواره محصولات گلخانه ای تیران و کرون، اظهار کرد: 2500 هکتار از اراضی کشاورزی استان اصفهان به کشت محصولات گلخانه ای اختصاص یافته که 700 هکتار آن فلفل دلمه است.

وی افزود: بیش از 70 هزار تُن از این محصول صادر می شود، اما باید زنجیره تولید با برندسازی، بسته بندی و بازاریابی تکمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: تکمیل زنجیره تولید تنها بر عهده دولت نبوده، بلکه تولیدکنندگان در قالب تشکل های مردمی آن را دنبال کنند.

مرادمند فعالیت جزیره ای هر گلخانه دار در فروش و صادرات را چالشی در حوزه تولید اعلام و خاطرنشان کرد: کشاورزی قراردادی که بسترساز کار جمعی و مشارکت بین بخشی محسوب شده و قادر به رفع مشکلات خواهد بود و شرایط را تسهیل می کند.

به گفته مرادمند، دولت تسهیل گر بوده و نیاز است تا تشکل های کشاورزی پیشتاز و پیشران کار شوند و بهره برداران و مالکان گلخانه به تنهایی وارد نشوند و همدیگر را حذف نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه تولید در عرصه محصولات گلخانه ای ناقص است

حلقه تولید در عرصه محصولات گلخانه ای ناقص است