مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-22بين الملل

برنامه جدید عراق برای محافظت از مرزهایش با ایران و ترکیه


نائب رییس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که مرزبانی این کشور نیازمند تسلیحات و پهپادهای پیشرفته برای محافظت از مرزهایش با ایران و ترکیه است.

- نائب رییس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که مرزبانی این کشور نیازمند تسلیحات و پهپادهای پیشرفته برای محافظت از مرزهایش با ایران و ترکیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه الصباح، کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که به دنبال ایجاد اصلاحاتی در پیش نویس بودجه 2023 و تمرکز ویژه به مساله حمایت از نیروهای مرزبانی است.

این کمیسیون اعلام کرد که مرزهای عراق به ویژه مرزهای شمالی و شرقی از فناوری جدید و سلاح پیشرفته و حتی پاسگاه های کافی برای کنترل نوار مرزی با ترکیه و ایران و حتی عربستان و سوریه به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور برخوردار نیست.

سکفان سندی، نائب رییس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در این خصوص گفت که مشکلات واضحی در کنترل مرزها داریم که بیشتر آن ها در مرزهای شرقی با ایران و شمالی با ترکیه است.

وی تاکید کرد که مرزبانی این کشور نیازمند نیروهای بیشتر و فناوری پیشرفته و دوربین های حرارتی و دید در شب است.

سندی خاطرنشان کرد که دولت این کشور علاوه بر همکاری و هماهنگی با کشورهای همجوار گام هایی در راستای تقویت محافظت از مرزها و تشکیل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید عراق برای محافظت از مرزهایش با ایران و ترکیه

برنامه جدید عراق برای محافظت از مرزهایش با ایران و ترکیه