مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-22اقتصادي

توضیحات استاندار ایلام درباره اعطای زمین رایگان به مهاجران معکوس به روستاها


500 متر زمین روستایی از طریق الحاق اراضی دولتی و یا با توافق با مالکان تامین می شود، اما دریافت هزینه آماده سازی زمین از متقاضی بلامانع است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: 500 متر زمین روستایی از طریق الحاق اراضی دولتی و یا با توافق با مالکان تامین می شود، اما دریافت هزینه آماده سازی زمین از متقاضی بلامانع است.

دکتر حسن بهرام نیا امروز یکشنبه در نشست پیگیری تسهیلات مسکن روستایی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و با حضور مدیران بانک ها، از کسب رتبه هفتم ایلام بین استان های سراسر کشور در تولید مسکن شهری و روستایی خبر داد و اظهار کرد: تامین مسکن، مهمترین اولویت استان است و همه مدیران باید برای این مهم پای کار باشند و مدیران مرتبط در دستگاه های اجرایی و بانک ها در این موفقیت سهیم هستند که از همه آنان قدردانی می کنم.

وی عملکرد بانک های استان را از نظر معرفی و انعقاد قرارداد برای تسهیلات مسکن روستایی و شهری رضایت بخش عنوان کرد و گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن تسهیلگری کنند چراکه تولید مسکن شهری و روستایی از اهداف اصلی دولت سیزدهم است.

استاندار ایلام با اشاره به ابلاغیه ریاست محترم جمهور، از اعطا 500 متر مربع زمین رایگان برای افرادی که که قصد بازگشت به روستا و مهاجرت معکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات استاندار ایلام درباره اعطای زمین رایگان به مهاجران معکوس به روستاها

توضیحات استاندار ایلام درباره اعطای زمین رایگان به مهاجران معکوس به روستاها