مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-22اجتماعي

توزیع 623 بخاری گازسوز بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از توزیع 623 بخاری گازسوز در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

- ابراهیم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از توزیع 623 بخاری گازسوز در بین  مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در چهار مرحله لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال و کولرآبی میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: لوازم ضروری زندگی در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان فاقد این لوازم توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست، 300 دستگاه کولر آبی و 100 دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان توزیع شده است.

محمدی با اشاره به توزیع کولر آبی، یخچال و بخاری گازسوز در مرحله دوم، عنوان کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت نیز 917 دستگاه کولر آبی، 323 دستگاه یخچال و سه هزار و 350 دستگاه بخاری گازسوز به دست خانواده های نیازمند رسید.

  وی بابیان اینکه در مرحله سوم نیز یک هزار و225 دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان خانواده های نیازمند توزیع شد، گفت: در این مرحله نیز 623 بخاری گازسوز در اختیار مددجویان کمیته امداد استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 623 بخاری گازسوز بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

توزیع 623 بخاری گازسوز بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری