مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-22سياسي

تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است


اگر یک کشور بی طرف به اقدامات سپاه در حوزه امنیتی، مقاومت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی نگاه کند به راحتی متوجه خواهد شد که تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اگر یک کشور بی طرف به اقدامات سپاه در حوزه امنیتی، مقاومت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی نگاه کند به راحتی متوجه خواهد شد که تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است.

در پی اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، استاندار گیلان ظهر امروز، 2 بهمن ماه با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان دیدار کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، اظهار کرد: اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در واقع تحریم ملت ایران است، زیرا سپاه در تمامی عرصه و بحران ها از جمله سیل، زلزله، برف و کرونا در کنار ملت ایران بوده است.

سردار محمد عبدالله پور با تاکید بر لزوم توجه به همکاری، وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر یک کشور بی طرف به اقدامات سپاه در حوزه امنیتی، مقاومت، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است

تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است