مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-22بين الملل

حزب الله لبنان اهانت به قرآن کریم در سوئد را شدیدا محکوم کرد


حزب الله لبنان به شدت توهین به قرآن کریم در سوئد را به عنوان اقدامی جنایتکارانه و شنیع علیه دین اسلام و نمادهای مقدس آن محکوم کرد.

- حزب الله لبنان به شدت توهین به قرآن کریم در سوئد را به عنوان اقدامی جنایتکارانه و شنیع علیه دین اسلام و نمادهای مقدس آن محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) در بیانیه ای به شدت آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم در استکهلم را محکوم و اعلام کرد: این اقدام جنایتکارانه شنیع علیه دین اسلام و نمادهای مقدس آن در چارچوب سلسله اهانت های ننگین به رسول خدا (ص) و علمای مسلمان و نمادها و مقدسات آنها انجام شد.

حزب الله در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: این اقدام اهانت بزرگی به امت اسلامی در سراسر جهان از شرق تا غرب آن است و هرگز نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

همچنین این حزب دولت سوئد را مسؤول کامل این اقدام زشت دانست و از آن خواست فورا اقدامی را در راستای محاکمه عاملان این اقدام و ممانعت از تکرار چنین جنایاتی در پیش بگیرد.

حزب الله در ادامه بیانیه خود از دولت های اسلامی، علمای مسلمان و سازمان ها و نهادهای اسلامی خواست این اهانت بزرگ را محکوم کرده و برای تدوین یک تفکر جهانی که مانع از تکرار چنین نقض های خطرناکی شود، تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان اهانت به قرآن کریم در سوئد را شدیدا محکوم کرد

حزب الله لبنان اهانت به قرآن کریم در سوئد را شدیدا محکوم کرد