مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-22اقتصادي

بررسی قیمت آهن و عوامل تاثیرگذار بر آن


در این مطلب به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت آهن پرداختیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، قیمت آهن آلات، قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی به صورت مستقیم بر قیمت مسکن، خودرو و انرژی تأثیرگذار است.

به همین دلیل اطلاع از قیمت ها و پیش بینی آنها برای فعالان در حوزه های اقتصادی بسیار مهم است.

در حال حاضر قیمت هر کیلو میلگرد در حدود 21 هزار تومان، قیمت هر کیلو تیرآهن در حدود 24 هزار تومان، قیمت انواع ورق آهن در حدود 23 تا 24 هزار تومان و قیمت پروفیل حدود 30 هزار تومان است.

در هفته های اخیر قیمت آهن آلات رکوردشکنی های زیادی داشت اما پس از ایجاد تغییراتی در بازار، قیمت آهن هم در فاز اصلاحی قرار گرفت.

البته که تمامی قیمت ها به صورت حدودی اما می توانید قیمت دقیق تمامی محصولات فولادی از جمله میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی، قوطی و پروفیل و غیره را در همه سایزها به صورت لحظه ای در سایت آهن جم مشاهده نمایید.

حال می خواهیم بدانیم قیمت آهن آلات و سایر محصولات فولادی تا پایان سال 1401 آیا باز هم رکورد می شکند یا شاهد ثبات و کاهش قیمت ها خواهیم بود؟ قیمت آهن از چه عواملی تأثیر می گیرد؟ عوامل زیادی هستند که بر قیمت آهن آلات تأثیر گذارند و بر اساس بررسی این عوامل که در ادامه به آنها می پردازیم، قیمت آهن آلات در ماه های پایانی سال 1401 تخمین زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی قیمت آهن و عوامل تاثیرگذار بر آن

بررسی قیمت آهن و عوامل تاثیرگذار بر آن