مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:112023-01-22سياسي

استاندار سمنان: سپاه متعلق به همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان و جمعی از مسؤولان سپاه استان سمنان با محکوم کردن اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی اظهار کرد: سپاه پاسداران متعلق به همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است و شکی نیست که اقداماتی همچون قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی موجب همدلی و اتحاد بیشتر ملت ایران خواهد شد.

استاندار سمنان با قدردانی از زحمات دلسوزانه و جهادی سردار دامغانی، فرمانده سپاه استان و مجموعه پاسداران رشید سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: یکی از افتخارات و دستاوردهای کشور، شکل گیری نهاد مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدبیر حضرت امام (ره) بود.

وی گفت: بالاترین افتخار ما این است که در زیر پرچم رهبری، توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم و خوشبختانه سپاه پاسداران در حوزه های مختلف نقش بسیار خوبی را ایفا کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه دشمن طی چند ماه گذشته تلاش کرد تا با روش ها و ترفندهای مختلف، انقلاب را از مسیر خود خارج کند؛ اما خوشبختانه همواره شکست خورده است، تصریح کرد: بهترین پشتوانه سپاه، حمایت مردم و رهبری از این نهاد موفق و مقتدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: سپاه متعلق به همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است

استاندار سمنان: سپاه متعلق به همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است