مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-22بين الملل

در زندان های بحرین چه می گذرد؟


بزرگترین جمعیت شیعه مخالف در بحرین چشم پوشی از جنایات و موارد نقض حقوق بشر در زندان های آل خلیفه از سوی غرب و طرف های حامی این رژیم را مردود، - غیر قابل قبول و به منزله مشارکت در این جنایات دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالف در این کشور در بیانیه ای اعلام کرد، پس از فراخوان صدها تن از زندانیان زندان های رژیم آل خلیفه و درخواست برای فراهم کردن شرایط انسانی در این زندان ها با توجه به شرایط دشوار و بدی که آنها دارند، فایل های صوتی نیز از ده ها تن از آنها منتشر شدند.

الوفاق تاکید کرد، تعدادی از زندانیان سیاسی در دوره گذشته به دلیل شرایط مرگبار داخل زندان های آل خلیفه و به دلیل شرایط محیطی بسیار بد و محرومیت از درمان های لازم و برخورد تحقیرآمیز با آنها، جان خود را از دست داده و در مسیر برقراری عدالت، آزادی و احترام و تحقق انسانیت در کشورشان به شهادت رسیدند و علاوه بر آنها تعداد زیاد دیگری زیر شکنجه برای گرفتن اعتراف های دروغین به شهادت رسیدند.

این جمعیت در ادامه نیز تاکید کرد: آنچه در زندان های آل خلیفه بر سر زندانیان سیاسی می آید جنایت بوده و زندگی آنها را به خطر می اندازد و درست نیست که با زندانی ها برخورد انتقام جویانه ای در خصوص غذا، سلامت و نیازهای اصلی شان صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زندان های بحرین چه می گذرد؟

در زندان های بحرین چه می گذرد؟