مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-22سياسي

اراک به عطر شهید گمنام معطر می شود


فرماندار اراک از تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در روز 5 بهمن ماه در این شهرستان خبر داد.

- امیر هادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج صلابت، اقتدار و قدرت قرار دارد که این اقتدار را مدیون خون پاک شهدا و مجاهدت های جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شاهد و ایثارگر است که ثمره آن تبدیل انقلاب اسلامی به قدرتی در منطقه و دنیا بوده است.

وی افزود: خانواده معظم شهدا دین سنگینی بر گردن تمام ملت ایران دارند چراکه این خانواده ها با تقدیم عزیزترین فرد خود کاری بزرگ و ماندگار کردند که البته دین و ثواب خانواده معظم شهدای مفقودالاثر بسیار بزرگ و اجرشان بسیار عظیم تر است.

    فرماندار اراک بیان کرد: شهدای گمنام و خانواده های معظم شهدای مفقودالاثر با تأسی به فرهنگ فاطمی و حضرت صدیق طاهره(س) با خدای عزوجل معامله ای کردند که قدر و قیمت آن همنشینی با اولیاالله و بهشت برین خواهد بود.

هادی عنوان کرد: مردم فهیم و قدرشناس استان مرکزی و شهرستان اراک در طول بیش از 4 دهه انقلاب اسلامی در مراسم باعظمت تشییع پیکر مطهر شهدا نشان داده که همواره قدردان شهدایی هستند که امنیت، عزت و آسایش امروزشان را مرهون این بزرگمردان و بزرگ زنان شهید و شهیده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک به عطر شهید گمنام معطر می شود

اراک به عطر شهید گمنام معطر می شود