موضوعات داغ: - همسان سازي حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - بازنشستگان كشوري - باشگاه استقلال - نقل و انتقالات استقلال - انتخابات رياست جمهوري - آتيلا حجازي - انتقالات استقلال - داروهاي لاغري - شوراي اداري استان كرمانشاه - رشت آباد - يادواره شهيد آبروي محله - شركت نفت ايرانول - دستگيري باند سارقان - بردستان - حل مشكل استراماچوني - بهبودي - امير پوردستان - صادرات خراسان رضوي - تيم فوتبال استقلال ملاثاني - رييس سابق شوراي امنيت داخلي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-22اقتصادي

افزایش مراجعه به گرمخانه های کرج به دلیل موج سرما


مسئول گرمخانه های شهرداری کرج با اشاره به اینکه گرمخانه آقایان از 5 عصر تا 8 صبح به مراجعان خدمات ارائه می دهد ولی در روزهای سرد سال این خدمات 24 ساعته می شود، - گفت: یک وعده شام گرم، یک وعده صبحانه، لحاف و متکای تمیز، لباس زیر، لباس خواب و وسایل استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعین داده می شود.

بهنام مهدلو در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی هفته های گذشته شاهد افزایش برودت هوا و کاهش محسوس دمای کرج بودیم، اظهار کرد: با سرد شدن هوا تعداد مراجعان به گرمخانه ها حدود 40 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر گرمخانه آقایان واقع در شاه عباسی با احتساب کف خوابی ها روزانه پذیرای 130 نفر است و گرمخانه آقایان کمال آباد هم که به تازگی راه اندازی شده، بین 45 تا 50 را پذیرش می کند.

وی با اشاره به وضعیت گرمخانه بانوان هم توضیح داد: در حال حاضر ظرفیت این گرمخانه هم تکمیل شده و روزانه 40 نفر در این مجموعه پذیرش می شوند.

این مسئول با بیان اینکه در روزهای عادی سال، روزانه بین 20 تا 25 نفر به گرمخانه بانوان مراجعه می کنند، افزود: گرمخانه بانوان در تمام طول سال میزبان مراجعان است.

مهدلو با اشاره به اینکه گرمخانه آقایان از 5 عصر تا 8 صبح به مراجعان خدمات ارائه می دهد ولی در روزهای سرد سال این خدمات 24 ساعته می شود، گفت: یک وعده شام گرم، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه به گرمخانه های کرج به دلیل موج سرما

افزایش مراجعه به گرمخانه های کرج به دلیل موج سرما