مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-22سياسي

دولت در بودجه به بخش بهداشت و درمان توجه کرده است


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای بخش بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه2 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در مموافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1402 اظهار داشت: کاهش مالیات تولید کنندگان و صنایع خرد را شاهد هستیم که نکته بسیار مهمی است.

وی بیان کرد: دولت اعتبار خوبی را برای بخش درخمان و بهداشت در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته که این موضوع هم قابل توجه است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد کاهش تعرفه حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد برای کالاهای اساسی و نهاده های دامی هستیم و از این طریق بخش قابل توجهی از کشاورزان و دامداران حل خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص دو میلیارد دلار برای واردات خودرو گفت: بهتر است این اعتبار برای حمل و نقل عمومی و نوسازی تاکسی و ناوگان عمومی صرف شود.

به هر صورت این موضوع بسیار حائز اهمیت است و منجر به رفع مشکلات حوزه خودرو خواهد شد.

وی تأکید کرد: حتما در جریان بررسی لایحه بودجه توجه ویژه به بازنشستگی خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم که حقوق آنها را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در بودجه به بخش بهداشت و درمان توجه کرده است

دولت در بودجه به بخش بهداشت و درمان توجه کرده است