مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-22سياسي

چرا تامین زمین و پیشرفت پروژه های مسکن با کندی مواجه است؟


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر لزوم شفاف سازی در حوزه مسکن عنوان کرد؛ چرا تامین زمین و پیشرفت پروژه ها با کندی مواجه است؟ آنجایی هم که اعلام می شود بخشی از طرح مسکن ملی در همدان در شهر جدید حورا انجام خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در جریان سفر معاون اجرایی رییس جمهور به همدان نامه ای بدین شرح صادر و مطالباتی را از دولت پیگیر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر منصوری معاون محترم اجرایی رییس جمهور سلام علیکم نظر به وجود دغدغه جنابعالی و دولت محترم نسبت به حل معضلات و مشکلات مردم و نیز وظیفه قانونی و شرعی موجود در این امر بر خود لازم دانستیم موارد زیر را به سمع و نظر شما برسانیم: خوراک پوشاک و مسکن سه نیاز اساسی و اولیه انسان برای زندگی است که با توجه به مشکلات اقتصادی هر سه این ها تحت تاثیر قرار گرفته اند و مردم برای تهیه نیازهای اولیه دچار مشکل هستند.

رشد بیش از سه و نیم برابری شاخص های تورمی در بخش مسکن نسبت به سایر بخش ها و نیز وعده های رییس جمهور محترم در دوران انتخابات مبنی بر تهیه مسکن برای مردم، خود گواه وخامت اوضاع است.

از طرفی بحران آب در استان همدان نه تنها تمام بخش های خوراک پوشاک و مسکن، بلکه اقتصاد خانواده های همدانی که یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تامین زمین و پیشرفت پروژه های مسکن با کندی مواجه است؟

چرا تامین زمین و پیشرفت پروژه های مسکن با کندی مواجه است؟