مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-22حوادث

دستگیری سارقان مامورنما در چهارباغ


فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری اعضای باند سارقان مامورنما با اعتراف به 12 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کامران چراغی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مامور پلیس و ضابط قضایی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 در سطح شهر چهارباغ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که سارقان در گروه های 4 و 5 نفره با معرفی خود به عنوان مامور پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش شهروندان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی شش نفر در خصوص سرقت ها شده و پس از شناسایی مخفیگاه آنها در مناطق مهدی آباد و شهرک امام رضا در چند عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام 12 فقره سرقت تحت عنوان مامور پلیس و ضابط قضایی اعتراف کردند.

سرهنگ چراغی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان پرونده گفت: متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مامورنما در چهارباغ

دستگیری سارقان مامورنما در چهارباغ