مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-22سياسي

جهاد تبیین باید محور اصلی برنامه های دهه فجر باشد


فرماندار بهاباد از تشکیل 18 کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه های دهه فجر امسال باید متفاوت از سال های قبل برگزار شود.

- علیرضا تیموری در نشست برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت باسعادت حضرت امام محمد باقر(ع) و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اقدام پارلمان اروپا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی را محکوم و تاکید کرد: این اقدام نسنجیده و نابخردانه نشان دهنده عمق کینه و خشم فراوان غرب از اثرگذاری این نهاد انقلابی است.

وی بر هرچه با شکوه تر برگزار کردن برنامه های این ایام تاکید کرد وگفت: این ایام فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید برای نسل جوان و نوجوان امروز ما تبیین شود.

تیموری بیان کرد: همه دستگاه های شهرستانی آمادگی لازم را داشته باشند زیرا امسال باید دهه مبارک فجر نسبت به سالهای گذشته باشکوه تر و پربارتر برگزار شود.

وی تصریح کرد : فضاسازی و تزیین فضاهای عمومی شهر در دهه فجر باید در خور شان این ایام و میدان ها و مراکز اصلی بهاباد باید نشانگر این جشن ملی باشد.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهم ترین ابعاد جهاد تببین است که رهبرمعظم انقلاب بارها بر آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید محور اصلی برنامه های دهه فجر باشد

جهاد تبیین باید محور اصلی برنامه های دهه فجر باشد