مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-22اقتصادي

تاکنون موردی از خسارت سرمازدگی نداشتیم


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه تاکنون موردی از خسارت سرمازدگی نداشتیم گفت: خسارت محصولات باغی بعد از مرتفع شدن سرما و رویش مجدد گیاه قابل بررسی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدشهرام پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 80 هزار و 161 هکتار سطح باغات استان است که سالانه 817 هزار و 376 تن از این سطح محصول برداشت می شود.

وی بیان کرد: با توجه به جبهه سرما که در استان ایجاد شده است تاکنون موردی از خسارت سرمازدگی نداشته ایم البته برای بررسی دقیق تر پس از رفع شدن سرما و رویش مجدد گیاه قابل بررسی خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی همدان افزود: 237 هکتار سطح گلخانه های استان با ظرفیت تولید 55 هزار تن در سال است.

وی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی به کشاورزان و تولیدکنندگان توصیه هایی چون تامین سوخت دوم، تنظیم دما و رطوبت، بستن دریچه ها و منافذ، دو پوشش کردن جداره های گلخانه ها و بازدید از محصولات انباری بویژه سیب زمینی و رعایت پوشش درب و پنجره و دستگاه های حرارتی و تهویه انجام شده بود و خوشبختانه تاکنون خسارتی اعلام نشده است.

پایان پیام/ 3140/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون موردی از خسارت سرمازدگی نداشتیم

تاکنون موردی از خسارت سرمازدگی نداشتیم