مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-22سياسي

تصویب تعطیلی پنجشنبه ها در دولت/روشن شدن موتور محرک سفر در بهمن


موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می تواند موجب رونق بوم گردی های نزدیک مراکز شهرها شود.

- مدیرکل توسعه گردشگری داخلی گفت: موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می تواند موجب رونق بوم گردی های نزدیک مراکز شهرها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین نشست افق تحول وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور معاونان این وزارتخانه، مدیران کل و معاونان ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 31 استان کشور با موضوع صنایع دستی در محل سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد.

در این نشست مصطفی فاطمی مدیرکل توسعه گردشگری داخلی با اشاره به تشکیل ستاد سفر نوروز 1402 افزود: با توجه به تداخل نوروز امسال با ماه مبارک رمضان باید هماهنگی های لازم انجام شود.

او به تحریک تقاضای سفر قبل از آغاز تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: از طریق برخی انگیزه سازی ها از جمله تخفیفات، کارت سفر و استفاده از تبصره 18 می توان موتور محرک سفر را در بهمن ماه روشن کرد.

فاطمی در ادامه به ساماندهی تعطیلات کشور اشاره کرد و گفت: با پیگیری های دکتر شالبافیان موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در دولت تصویب شده و در صورت تصویب در مجلس می تواند موجب رونق بوم گردی های نزدیک مراکز شهرها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تعطیلی پنجشنبه ها در دولت/روشن شدن موتور محرک سفر در بهمن

تصویب تعطیلی پنجشنبه ها در دولت/روشن شدن موتور محرک سفر در بهمن