مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-22دانش

رویدادهای مسئله محور برای حل مسائل حکمرانی توسط نخبگان


معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: در طرح شهید بابایی، از موضوعات مختلف در حوزه های مختلف از حکمرانی و علوم انسانی گرفته تا منابع طبیعی و کشاورزی و همچنین پزشکی و شاخه های فنی مهندسی و علوم پایه حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، نشست گفت وگوی نخبگان برگزار شد.

در این نشست، سید محمدصادق موحد، معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان در این نشست، اظهار داشت: خارج از هرگونه فضای شعاری، جریان سازی مسئله مندی ، مسئله شناسی ، توانمندسازی دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای جوان هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی برای حل مسئله و در نهایت حل مسئله ، یکی از رویکردهای مهم بنیاد ملی نخبگان در دور جدید فعالیت ها است.

وی افزود: در دور هفتم طرح شهید احمدی روشن، بالغ بر 70 درصد هسته ها، موضوعات تقاضامحور دارند و این حاکی از رشد 4.

5 درصدی نسبت به سال گذشته است.

موحد خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح شهید احمدی روشن، بنیاد ملی نخبگان از رویدادهای رقابتی مسئله محور در قالب طرح شهید بابایی حمایت می کند تا جامعه نخبگانی و دانشگاهی بتواند در یک فضای کاملاً رقابتی، برای حل مسائل و چالش های واقعی کشور در قالب تیم های نخبگانی، با یکدیگر به رقابت بپردازند و از طرف دیگر، نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای مسئله محور برای حل مسائل حکمرانی توسط نخبگان

رویدادهای مسئله محور برای حل مسائل حکمرانی توسط نخبگان