مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-22پزشكي

هرمزگان صدرنشین واکسیناسیون اتباع خارجی در کشور


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هرمزگان با پیشرفت 90 درصدی در پوشش عملیات ایمنی اتباع خارجی، در بین دانشگاه های مجری کمپین واکسیناسیون در سطح کشور صدرنشین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالجبار ذاکری بیان داشت: کمپین واکسیناسیون سرخک، سرخجه و فلج اطفال اتباع و پناهندگان ویژه گروه سنی زیر 15 سال با هدف ایجاد محافظت در برابر بیماری از 10 دی ماه همزمان با سایر کشور اجرا و تا آخر دی ماه ادامه داشت که با اجرای این طرح بیش از 80 درصد کودکان اتباع خارجی واکسن دریافت کردند.

وی اظهار کرد: تاکنون تعداد 30 هزار و 793 کودک اتباع غیرایرانی واکسن فلج اطفال، 29 هزار و 246 کودک اتباع واکسن سرخک و سرخجه و چهار هزار و 676 نفر اتباع بالای پنج سال واکسن کووید در استان هرمزگان دریافت کردند.

رییس مرکز بهداشت هرمزگان گفت: 963 تیم عملیاتی متشکل از 2 هزار و 409 نفر در قالب نیروهای عملیاتی، نظارتی و پشتیبانی این کمپین را در سراسر استان اجرا کردند.

ذاکری ادامه داد: در صورتی که اتباع موفق به دریافت واکسن در این بازده زمانی نشدند می توانند با مراجعه به پایگاه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و خانه بهداشت محل سکونت، واکسن کودک خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان صدرنشین واکسیناسیون اتباع خارجی در کشور

هرمزگان صدرنشین واکسیناسیون اتباع خارجی در کشور