مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-22سياسي

پورابراهیمی: در بودجه 1402 باید به مولفه مهم ناترازی ها توجه شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی لایحه بودجه سال 1401 باید به مولفه مهم ناترازی ها که یکی از آنها ناترازی بودجه در نظام اقتصادی کشور است، - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی لایحه بودجه سال 1401 باید به مولفه مهم ناترازی ها که یکی از آنها ناترازی بودجه در نظام اقتصادی کشور است، توجه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در جریان رسیدگی به کلیات لایحه بودجه 1402 در مخالفت با کلیات این لایحه، با بیان اینکه از عملکرد یک سال و نیمه اخیر دولت جهت تلاش برای بهبود نماگرهای اقتصادی تقدیر و تشکر می کنم، اظهار کرد: مهمترین سند اقتصادی که بعد از استقرار دولت در دستور کار دولت قرار دارد، بودجه است.

آثار و پیامدهای بودجه به جز بر حوزه فعالیت های یکساله دولت، بر بخشهای دیگر نیز اثر گذار است بر همین اساس نیز انتظار ما از دولت درباره بودجه این بود که لایحه ای ارائه کند که آنچه که به عنوان اصلاح ساختار بودجه از سوی رهبری مطرح شد، اجرایی شود.

وی گفت: اولین موضوع مهمی که باید در اصلاح ساختار بودجه مورد تجدید نظر قرار بگیرد موضوع درآمدهای پایدار دولت است؛ این درآمدها که وضعیت تراز عملیاتی کشور را مشخص می کند برگرفته از مسائلی است که بتوانیم بدون اتکا به واگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: در بودجه 1402 باید به مولفه مهم ناترازی ها توجه شود

پورابراهیمی: در بودجه 1402 باید به مولفه مهم ناترازی ها توجه شود