مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-22اجتماعي

برخی شهرهای لرستان مستعد وارونگی دمایی هستند


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: متأسفانه برخی شهرهای استان مستعد پدیده وارونگی دمایی هستند.

- علی سالاروند یکم بهمن در جلسه ای که به مناسبت هفته هوای پاک با شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی جلسه بررسی ابعاد قانون هوای پاک در حوزه حقوق عامه در محل دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه قانون هوای پاک در سال 96 به تصویب رسیده، اظهار کرد: متأسفانه اجرای این قانون در استان تاکنون پیشرفت خوبی نداشته و در ابعاد مختلف مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه پدیده آلودگی هوا باعث بروز مشکلات اقتصادی، آموزشی، بهداشتی و اجتماعی فراوانی می شود، عنوان کرد: متأسفانه برخی شهرهای استان مستعد پدیده وارونگی دمایی هستند که در صورتی که تدابیر لازم در خصوص اجرای قانون هوای پاک اندیشیده نشود در سنوات آینده با مشکلاتی در این خصوص مواجه خواهیم شد.

سالاروند افزود: پدیده گرد و غبار، آتش زدن بقایای گیاهی و تردد وسایط نقلیه فرسوده را از مهم ترین عوامل آلوده کننده هوا در لرستان عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان این موضوع که 176 تکلیف در قانون هوای پاک برای 24 دستگاه در نظر گرفته شده، خواستار توجه بیشتر و جدی تر دستگاه ها به مفاد این قانون جهت دستیابی به هوای پاک و سالم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی شهرهای لرستان مستعد وارونگی دمایی هستند

برخی شهرهای لرستان مستعد وارونگی دمایی هستند