مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-22اقتصادي

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کمباین داران گلستان


رییس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان از پرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی ارزان قیمت به کمباین داران استان خبر داد و گفت: متأسفانه تاکنون استقبال برای دریافت این تسهیلات ضعیف بود.

- مریم برزنونی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برنامه های توسعه مکانیزاسیون برای خرید اداوت دنبال بند اظهار کرد: برای پرداخت تسهیلات به منظور خرید انواع ادوات دنباله بند و انواع تراکتور به جز شرکت تراکتورسازی و تراکتورهای سنگین وارداتی هیچ مشکلی در استان گلستان نداریم.

وی ادامه داد: کشاورزان متقاضی برای دریافت تسهیلات این حوزه به واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه کنند تا از تسهیلات مربوط به این حوزه بهره مند شوند، اعطای تسهیلات برای خرید ادوات دنباله بند نیز از طریق دو بانک ملی و کشاورزی انجام خواهد شد.

رییس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اجرای طرح پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی کمباین ها در گلستان، توضیح داد: در حوزه جهش تولید در دیمزارها طرحی تحت عنوان بازسازی برای خرید قطعات کمباین در گلستان پیگیری شده است، این طرح برای نخستین بار به طور پایلوت در گلستان اجرا شده و در نتیجه درخواست ها و پیگیری های زیاد ما تسهیلان ارزان قیمت 100 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد با مشارکت ستاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کمباین داران گلستان

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کمباین داران گلستان