مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-22اقتصادي

وجود بیش از 1800 هکتار بافت ناکارآمد در چهارمحال و بختیاری


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از یک هزار و 826 هکتار بافت ناکارآمد از نوع فرسوده، سکونت گاه های غیررسمی و تاریخی در استان وجود دارد.

- کامران رهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بیش از یک هزار و 826 هکتار بافت ناکارآمد از نوع فرسوده، سکونت گاه های غیررسمی و تاریخی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین میزان بافت فرسوده مربوط به شهرستان های شهرکرد و بروجن است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای بهسازی بافت های ناکارآمد 34 پروژه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان تعریف شده است، افزود: از محل اعطای سهمیه قیر رایگان در سال گذشته 41 میلیارد ریال به شهرداری های استان تخصیص داده شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سال گذشته 102 متقاضی برای بهسازی و بازسازی 432 واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که کل اعتبارات دریافت شده 148 میلیارد تومان است.

وی گفت: هم اکنون در راستای بهسازی، مقاوم سازی و نوسازی مسکن به ازای هر واحد مسکونی 350 میلیون تومان تسهیلات با سود 9 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 1800 هکتار بافت ناکارآمد در چهارمحال و بختیاری

وجود بیش از 1800 هکتار بافت ناکارآمد در چهارمحال و بختیاری