مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-22اجتماعي

هرمزگان میزبان 1300 دانش آموز کشور برای مسابقات دو و میدانی و فوتسال


با همراهی و حمایت استانداری، دستگاهها و صنایع استان، هرمزگان خود را برای میزبانی مطلوب از یک هزار و 262 دانش آموز ورزشکار از 31 استان کشور آماده می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز در حاشیه بازدید از فضاهای ورزشی محل برگزاری مسابقات دو و میدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس اظهار داشت: در بخش مسابقات پسران، تا کنون 31 استان در رشته دو و میدانی و 30 استان در رشته فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی مدارس کشور به میزبانی هرمزگان آمادگی خود را اعلام کرده اند.

وی افزود: در بخش مسابقات دختران قهرمانی مدارس کشور نیز تا کنون 27 استان در رشته دو و میدانی و همچنین 27 استان در رشته فوتسال اعلام حضور کرده اند.

به گفته قویدل، با تلاش شبانه روزی کمیته های برگزاری مسابقات و نیز با همراهی استانداری، دستگاههای مرتبط با برگزاری مسابقات، نهادها و سازمانها و همپنین همراهی برخی صنایع و حمایت دلسوزانه فدارسیون ورزش دانش آموزی کشور، هرمزگان خود را برای میزبانی مطلوب و بیاد ماندنی این دوره از مسابقات مهیا می سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات دو ومیدانی و فوتسال پسران از 9 بهمن ماه 1401 با ورود و پذیرش آنها آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر این دوره از مسابقات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان میزبان 1300 دانش آموز کشور برای مسابقات دو و میدانی و فوتسال

هرمزگان میزبان 1300 دانش آموز کشور برای مسابقات دو و میدانی و فوتسال