مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-22اجتماعي

مدارس به صورت هیأت امنایی مدیریت خواهند شد


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش عنوان کرد: به منظور افزایش نقش آفرینی معلمان، نمایندگان اولیاء، نمایندگان مدیریت محلی و نهادهای انقلابی در اداره مدرسه، - مدارس به صورت هیأت امنایی مدیریت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمودزاده در بازدید از مدرسه هیأت امنایی اصحاب کساء قم در مورد استفاده از ظرفیت های مدرسه و اولیاء برخی از دانش آموزان، گفت: در راستای مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش و شعار دولت مردمی، کیفیت بخشی، تقویت و ارتقای مشارکت عوامل سهیم و مؤثر و گسترش متوازن مدارس هیأت امنایی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: آموزش و پرورش در راستای عدالت تربیتی وآموزشی و با هدف اجرای سیاست های مدرسه محوری و تنوع بخشی به محیط های یادگیری و ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس و همچنین استفاده بهینه از مشارکت های مردمی به استناد قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، تلاش کرده است شیوه های نوین از مدیریت در مدارس را مورد توجه قرار دهد.

این طرح با هدف تمرکز زدایی و حرکت در مسیر مردمی سازی نظام حکمرانی آموزش و پرورش و افزایش نقش و عوامل سهیم و مؤثر همه ذینفعان از جمله معلمان، اولیاء دانش آموزان، معتمدین محلی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس به صورت هیأت امنایی مدیریت خواهند شد

مدارس به صورت هیأت امنایی مدیریت خواهند شد