موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-22سياسي

وصیت شهید جاویدالاثر گیلانی به بانوان


سفارش دیگر مهمّ من به خواهرانم این است که حجاب اسلامی را رعایت نمایند چون حجاب شما خواهران یک مشت محکمی است بر دهان ابرقدرت ها، آمریکا و شوروی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید محمدرضا یوسفی صفت راسته کناری در تاریخ دوم آبان 1344 در خانواده ای مومن و مذهبی در روستای راسته کنار چوبه از توابع شهرستان صومعه سرا دیده به جهان گشود.

وی دوران کودکی را در روستای راسته کنار چوبه سپری کرد و از آنجایی که پدرش کشاورز بود در کار کشاوری یار و یاور پدر و خانواده بود و با آغاز سال تحصیلی نیز در کنار درس، کمک حال خانواده بود.

 او به دلیل شرایط سخت آن زمان و کار کشاورزی خانواده تا مقطع چهارم ابتدایی درس خواند و در ادامه مشغول به کار کشاوری در کنار خانواده در روستای راسته کنار چوبه شد.

آقا محمدرضا قصه ما در روستا به خوشنامی و مهربانی زبانزد بود و همواره در هنگام مواجه با دوستان، آشنایان و بزرگت رها اخلاص و فروتنی خاصی داشت که بین اهالی مثال زدنی بود.

وی با رسیدن زمان خدمت مقدس سربازی، به صورت بسیجی و داوطلبانه جهت دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صومعه سرا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

شهید محمدرضا یوسفی صفت راسته کناری سرانجام پس از رشادت های فراوان در مناطق عملیاتی حق علیه باطل در تاریخ هشتم اسفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت شهید جاویدالاثر گیلانی به بانوان

وصیت شهید جاویدالاثر گیلانی به بانوان