مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-22سياسي

اختتامیه جشنواره ملی شعر ترکی «ایران دل» در اردبیل برگزار می شود


مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: همزمان با روز بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی اختتامیه جشنواره ملی شعر ترکی «ایران دل» در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل - مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: همزمان با روز بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی اختتامیه جشنواره ملی شعر ترکی ایران دل در اردبیل برگزار می شود.

قاسم مزین در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مراسم اختتامیه کنگره سراسری شعر ترکی ایران دل روز 21 اسفند ماه 1401 همزمان با روز بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی با حضور منتخبین جشنواره و جمعی از شعرای مطرح کشوری در اردبیل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد بنا به تصمیم شورای سیاست گذاری این جشنواره و درخواست جمع کثیری از شعرا، مهلت ارسال اثر تا 30 بهمن ماه 1401 تمدید شد و شاعران می توانند سه اثر ترکی را با الهام از سه بیت مشهور حکیم نظامی گنجوی در ستایش ایران در قالب های عروضی، هجایی و آزاد از طریق پیام رسان های فضای مجازی به شماره 09141507751 ارسال نمایند.

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اردبیل با تقدیر از استقبال مناسب شاعران از جشنواره شعر ایران دل افزود: تاکنون بیش از 100 شعر به دبیرخانه ارسال شده است که بیشترین آثار به ترتیب از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و تهران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی شعر ترکی «ایران دل» در اردبیل برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی شعر ترکی «ایران دل» در اردبیل برگزار می شود