مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-22اقتصادي

آزادی 138 محکوم مالی یزدی در 10 ماهه امسال


مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از آزادی 138 محکوم مالی جرائم غیر عمد مالی از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

-  سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین یزدی در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمدمالی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 138 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی رقم بدهی زندانیان آزاد شده را  134 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این رقم با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات وآورده محکومین مبلغ 120 میلیارد تومان و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 14میلیارد به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 138 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

عظیمی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد 92 مددجو مربوط به محکومین مالی ،تعداد 31 مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد 14 مددجو محکوم نفقه و 1 محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند .

    مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تلاش های کمیته صلح و سازش یزد در آزادی زندانیان غیرعمد مالی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: از این تعداد آزادی 23 مددجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 138 محکوم مالی یزدی در 10 ماهه امسال

آزادی 138 محکوم مالی یزدی در 10 ماهه امسال