مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-22اجتماعي

آلودگی هوا پس از هفته ای بارانی؛ وضعیت هشدار دوباره بر یزد حکمفرما شد


پس از بارش های اخیر، هوای استان یزد بار دیگر در وضعیت هشدار قرار گرفت و در پی آن آموزش در دو شهرستان میبد و اردکان غیر حضوری شد.

- آلودگی هوا پس از هفته ای بارانی؛ وضعیت هشدار دوباره بر یزد حکمفرما شد ایسنا/یزد پس از بارش های اخیر، هوای استان یزد بار دیگر در وضعیت هشدار قرار گرفت و در پی آن آموزش در دو شهرستان میبد و اردکان غیر حضوری شد.

اداره کل هواشناسی استان یزد با صدور هشدار آلودگی سطح زرد اعلام کرد که سامانه پایداری و سکون هوا فعال شده و تا روز سه شنبه چهارم بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

در این هشدار اعلام شده است که این سامانه شهرهای یزد، اشکذر، اردکان و میبد را دربرمی گیرد که انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد.

افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در نیمه اول روز تا حد ناسالم برای همه گروه ها، از مخاطره های این سامانه به شمار می آید.

غیرحضوری شدن آموزش در 2 شهرستان سید رضا نورانیان دبیر کارگروه اضطرارآلودگی هوای استان یزد شامگاه گذشته در بخش خبری ساعت 20 شبکه استانی یزد با اعلام خبر غیرحضوری شدن آموزش برای مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان های اردکان و میبد گفت: براساس پیش بینی پایداری و سکون جو در استان توسط اداره کل هواشناسی، تشخیص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا پس از هفته ای بارانی؛ وضعیت هشدار دوباره بر یزد حکمفرما شد

آلودگی هوا پس از هفته ای بارانی؛ وضعیت هشدار دوباره بر یزد حکمفرما شد