مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-22اقتصادي

نخستین مدرسه اوتیسم استان سمنان راه اندازی می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه در زمینه آموزش و پرورش استثنایی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است، گفت: نخستین مدرسه اوتیسم تا سال تحصیلی آتی به بهره برداری می رسد.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه 94 طرح نیمه تمام در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود، تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در شورای آموزش و پرورش استان نیز مطرح شد، ضرورت بهره گیری از اموال مازاد این اداره کل است.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش با فروش، اجازه یا تغییر کاربری اموال مازاد خود، بهره وری آنها را افزایش و نحوه کارایی آنها را ارتقا ببخشد، تاکید کرد: اموال مازاد می بایست شناسایی شود تا اگر نیاز به تبدیل احسن دارند، این کار صورت گیرد و اگر نیاز است که به فروش برسند، می بایست این اقدام صورت گیرد تا مشکلات را کمتر کنیم.

مدارس بلااستفاده استاندار سمنان با بیان اینکه تمام مدارسی که بلااستفاده هستند و هیچکس هم نمی تواند از آن بهره گیری کند، می بایست به دهیاری ها در روستاها اجاره داده شود، بیان کرد: ایجاد خانه ورزشی در این روستاها کمترین کار و کمکی است که می توان به روستاها و مدارس بلااستفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدرسه اوتیسم استان سمنان راه اندازی می شود

نخستین مدرسه اوتیسم استان سمنان راه اندازی می شود