مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-22اقتصادي

اختیار صدور مجوز تأسیس نانوایی به شهرستان ها تفویض شود


اختیارات مرکز استان در حوزه صدور مجوز تأسیس نانوایی به شهرستان ها تفویض شود و ستاد استان پس از آن امر نظارت را به صورت جدی پیگیری کند و یقین داریم این اقدام در رفع این مشکل بسیار کمک کننده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه در کارگروه آرد و نان استان فارس بیان کرد: باید بتوانیم در مرحله سوم مدیریت هوشمند آرد و نان، مشکل چندساله کیفیت نان را حل کنیم این در حالی است که وزنی شدن فروش نان و طبخ نان کامل در این مرحله مورد توجه دستگاه های اجرایی این طرح است.

ایمانیه افزود: فرمانداران مسئولیت اصلی مدیریت این طرح در شهرستان ها را بر عهده دارد بنابراین باید نسبت به دستورالعمل ها و اطلاعیه های مربوط به این حوزه آگاهی و اشرافیت کامل داشته باشند.

استاندار فارس بر لزوم نظارت و بررسی چگونگی اجرای این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: گروه ناظران در شهرستان ها تشکیل شود و افراد خبره، کاربلد، پاکدست، باتجربه و پیشکسوت برای انجام این مُهِم گلچین شوند.

وی با بیان اینکه فرمانداران و مدیران اجرایی طرح بصورت دوطرفه نسبت به انجام پرسش و پاسخ اقدام کنند تا نقاط قوت تقویت شده و برای رفع نقاط ضعف راه کارهای مناسبی اتخاذ شود، گفت: هر شهرستان شماره تلفنی به منظور دریافت گزارشات مردمی معرفی کند و نسبت به مسائل و موارد مطرح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیار صدور مجوز تأسیس نانوایی به شهرستان ها تفویض شود

اختیار صدور مجوز تأسیس نانوایی به شهرستان ها تفویض شود