مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-22پزشكي

صدور مجوز تأسیس درمانگاه تخصصی «دیابت و درمان زخم» جهاددانشگاهی استان سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از صدور مجوز تأسیس درمانگاه تخصصی «دیابت و درمان زخم» این نهاد در استان سمنان خبر داد.

- صدور مجوز تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم جهاددانشگاهی استان سمنان ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از صدور مجوز تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم این نهاد در استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد دوم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با استناد به مفاد قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی و بر اساس رأی کمیسیون قانونی تشخیص امور پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موافقت اصولی تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم جهاددانشگاهی استان سمنان صادر شده است.

وی افزود: مرکز جامع دیابت و ترمیم زخم سمنان یک مرکز تخصصی با هدف پیشگیری و درمان دیابت است و زمینه فعالیت آن شامل ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی همه جانبه در حوزه دیابت و با نگاه ویژه به درمان زخم پای دیابتی و انواع زخم های مزمن است.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: رویکرد این مرکز ارائه درمان مناسب و مؤثر، تلاش در جهت تسریع روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات بیماری دیابت است خواهد بود، و فعالیت اصلی این درمانگاه در حوزه درمان دیابت، نیز شامل خدمات عمومی و خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تأسیس درمانگاه تخصصی «دیابت و درمان زخم» جهاددانشگاهی استان سمنان

صدور مجوز تأسیس درمانگاه تخصصی «دیابت و درمان زخم» جهاددانشگاهی استان سمنان